زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

قصه های مادر و پسری...

1393/6/18 10:32
نویسنده : مامان زکریا
374 بازدید
اشتراک گذاری

- این ایام دهه ی کرامت که همه اش مشغول مراسمات جشن عقد و عروسی دایی صابر بودیم زکریا عجیب جو عروسی گرفته و دایم میپرسه: مامانی زن من کو؟!!!!!!!!!!!!!!!

حالا بماند ما اول با ماچ و جیغ کبودش می کنیم ازبس با مزه میپرسه و بعد هم طفره می رویم پ نه پ پامیشیم میریم خواستگاری ...

- دیروز که تولد چندم بیست سالگی مان بود!!!!!!!!! از آنجایی که عزیزان منت گذاشتند و به ما هدایای کادوپیچ دادند زکریا هم طبق معمول دستمال کاغذی را اختیار نموده و موس کامپیوتر را در آن پیچانیده و به عنوان کادوی تولد تقدیممان نمود...

- روز میلاد امام رضا (قربونش برم) که جشن عروسی دایی جون بود زکریا رو بردیم آتلیه تا به بهانه ی تولد سه سالگی زکریا خودمون هی عکس بگیریم!!!!!!!!!!!! توی آتلیه خانم عکاس خواست به زکریا بگه چطوری بشینه و راهنماییش کنه ؛ زکریا نه گذاشت و نه برداشت به خانوم عکاس گفت: خودم بلدم ، دوربین خودمون مثل مال شماست . برو اونور میخوام بشینم روی صندلی ساعتمم معلوم بشه هااااااااااااااااااا! 

و من و بابایی شکه شدیم از این حرکت عجیب و غریب زکریا

ان شالله عکسش که حاضر شد  حتما آپلودش میکنم که ببینید اون ژستش رو خودش گرفته!!!!!!!!!!!

- گاهی میاد توی بغلم میخوابه و میگه مامانی بزرگ شدم ماشاشالا پاهام جانمیشه...

زکریا: مامانی میشه بریم بازار یه دونه داداش و سه تا خواخر بخریم!!!!!!!!!!!!

تعجب من و ادامه حرف زکریاا: مامان با کی بازی کنم؟

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
18 شهریور 93 10:52
سلام خواهر شوهر جان! مباركا باشه، الهي خوشبخت بشن تولد بيست و چند سالگيتون هم مبارك پسر ما هم ديشب رسما اعلام نياز به چند عدد داداش نمودن منتظر عكساي نازنين پسر هستيم انشاالله عكساي داماديش
مامان گلشن
18 شهریور 93 18:53
سلام به زکریا جون قربونت بشم خاله جون
زكيه
19 شهریور 93 11:45
سلام عزيزم تولدت مبارك بايد خودت زودتر اقدام كني تا زكريا دست به دعا نشده
مامان زکریا
پاسخ
سلام خاله جون منت گذاشتید خوشحالمون کردی گلم همیشه از این ناپرهیزی ها بکن گاهی دلم به دعای بچه ها قرص می شود
مامان فاطمه
19 شهریور 93 17:34
سلام خانوم خوبی؟خب راست میگه بچه دست به کار شین دیگه براش چند تا آبجی و داداش بیارینمنتظر عکسای زیبای گل پسر هستیم... راستی نتونستی رمزمو وارد کنی؟
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم تا خدا چی تقدیرمون قرار داده باشه باورکن رمزی که برام فرستادی کپی و پیست میکنم بازهم وارد نمیشم
مامان گلشن
20 شهریور 93 17:51
سلام زهرا سادات گلناز و گلشن منتظر پسر خاله و دختر خاله هستند
مامان سبا
23 شهریور 93 3:23
ای خدا چه بامزه.نصف شبی مردم از خنده
رها
23 شهریور 93 10:21
تولد بيست و چند سالگيتون مبارك بانو حالا چند سال دیگه مونده تا سی سالگی ماشاا... گل پسرمون خوش اشتها هم هست یک داداش و سه تا خواهر
مامان زکریا
پاسخ
سلام گلم بیست سالگی شوخی بود با اجازتون بیست سال و ده سال و یک ساله شدم!!!!!!!!!!!
مامان بهاره
24 شهریور 93 16:08
به موقع داماد هم میشی گل پسر
مامان نازنین زهرا
12 مهر 93 7:07
سلام گل بانو ظاهرا گل پسر به شدت عجله دارن باهمین روند پیش برن هر عقد وعروسی دنبال زوجه مورد نظر میگردن پیشا پیش ماهم دعوت