زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

1393/6/11 22:50
نویسنده : مامان زکریا
263 بازدید
اشتراک گذاری

شب با صدای جیغ زکریا از خواب پریدم و دویدم توی اتاقش

به نیمه ی اتاق که رسیدم دیدم داره با گریه میگه: ههوذ بلله شیمان رجیم

بغلش کردم و گفتم: چیه مامانی چرا گریه می کنی؟

گفت: خواب دیدم ههولالا (هیولاها) اومدن منو ببرن ! منم دارم میگم:  ههوذ بلله شیمان رجیم

گفتم: یعنی چی اینی که میگی؟(خواستم مطمئن بشم داره با آگاهی میگه یا...)

گفت: شهین جون (معلم کلاس قرآن) گفته هروقت ترسیدین بگین یعنی برو شیطان بد!

گفتم: بخواب مادر خیالت راحت باشه شیطان رفته.

آروم خوابید و محکم دستامو گرفت...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیش خودم فکر کردم یقین چه جالب در وجود کوچکش شکل گرفته 

و چه درس بزرگی به من داد با این ذکری که گفت و شک به دلش راه نداد اون وقت من به اصطلاح آدم بزرگ...

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان نازنین زهرا
12 شهریور 93 1:56
به حرفا وفکرای بچه ها که نگاه کنی ....دانشگاهیه واسه خودش ............................................................................ مامان گل وبلاگ شما که پراز حس قشنگ مادرانس ما را چوبکاری فرمودین
مامان محمد مهدي (مرضيه)
12 شهریور 93 9:10
اي جان الهي هميشه از شر شيطان در امان باشي عزيز دلم كه به خوب كسي پناه آوردي: الله
مامان فاطمه
13 شهریور 93 16:53
عزیز دلم ایشالله همیشه در پناه خدا و دور از وسوسه های شیطان باشی
مامان اعظم
14 شهریور 93 13:54
عزیزم...به ما هم کلی چیز یاد داد این آقا زکریا
مامان گلشن
14 شهریور 93 21:11
سلام افرین به این پسر گل که اینقدر خوب به حرف های شهین جون گوش می ده
مامان فاطمه
15 شهریور 93 12:59
سلام خانومی رمزمون همونه عوض نشده حتما اشتباه وارد کردی
مامانی
18 شهریور 93 10:25
سلام با اجازتون لینکتون میکنم
مامان زکریا
پاسخ
باعث افتخاره
رها
23 شهریور 93 10:23
ماشاا... زکریا جان خیلی خوب تربیت شده،آفرین به شما مامان نمونه
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم این نظرلطف شماست
رها
23 شهریور 93 10:25
خصوصی گلم
مامان بهاره
24 شهریور 93 16:11
ایشالله همیشه درپناه الله وقران باشی.این بچه ها همشون فرشته اند.