زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

سال نو مبارک دوستان مهربانم...

1394/1/26 20:51
نویسنده : مامان زکریا
1,652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

سلام به همه دوستان مهربان و نازنین و دوست داشتنی ام در جای جای این پهنای بیکران کشورم.

میدونم خیلی دیره برای تبریک عید ولی به بزرگواری خودتون منو ببخشید.

جای عذر و بهانه ای نگذاشتم.

 

سال جدید بر همه هزاران بار مبارک

هفت سین امسال

محصول مشترک سلیقه ی من و زکریاست!!!!

ما این هفت سین رو در اسفند ماه چیدیم و چند روز قبل از سفرمون جمعش کردیم

و وقتی از سفر برگشتیم دوباره چیدیمش.

------------------------------------------------------------------------

دلیل این کار رو زکریا از من پرسید  

و من در جوابش گفتم: ما امسال به احترام ایام شهادت بانویی که بهانه ی خلقته 

همه ی نمادهای جشن باستانی نوروز رو موکول می کنیم به بعد از ایام عزارادی

و زکریا حرف منو پذیرفت ...

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان گلشن
13 اردیبهشت 94 18:13
سالتون مملو از سلامتی و شادی
الهه مامان سلما
15 اردیبهشت 94 12:38
زهراااا کوشید شما مادروپسر.. شماها ک همه تأخیری خوردید مث من