زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

مهندس معمار...

1393/5/21 12:03
نویسنده : مامان زکریا
232 بازدید
اشتراک گذاری

مشغول بازیه

مشغول که میگم در حد بندسلیگا...

همه ی اسباب بازی هاش دور و برش ریخته شده...

خانه نگو .... بازار شام

و ما رهایش کرده ایم به حال خودش

همین موقع آیفون زنگ خورد

رشته افکارش پاره شد برگشت و با نگرانی گفت: 

وای مامان: بهمون (مهمون) اومد من خونه رو کثیف کردم!

نگاهش کردم و خندیدم

گفت: اتشال نداره؟

گفتم: بقیه ی بازی تو بکن تا من ببینم کیه؟

وقتی برگشتم دیدم داره تند تند اسباب بازی هاشو جمع میکنه 

گفت: کی بود مامان؟ میاد بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گفتم: با طبقه ی پاین کارداشت

در عین ناباوری گفت: آخ جون راحت شدم

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
25 مرداد 93 11:01
اي جانم ماشاالله به پسر فهميده و شيرين زبون
خاله علیرضا
22 مهر 93 18:16
ماشالا به پسر تون...ان شاالله که خدا حفظش کنه براتون....از پستهایی که میذارید واقعا لذت میبرم