زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

هفته ای یک روز!

1393/5/21 12:10
نویسنده : مامان زکریا
251 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها به شدت شریف زاده ی کوچک خانه ی ما به پای نت نشستن ما حساسیت پیدا کرده ...

از جملاتی مانند: 

آی مامان بدو بیا پام دد گ ِفت (گرفت)

مامانی خسته شدی ! بیا پیش من با من بازی کن!

مامان اونجا نشین بیا کادسی (کاردستی) درست کنیم!

و ...

استفاده می کند

ما هم تدابیری اندیشیدیم تا حساسیتش به حسادت تبدیل نشده

هفته ای یک روز بیاییم بنشینیم در این کلبه ی خاطراتمان 

مثل الان روزی ...

صبح های سه شنبه

پسندها (2)

نظرات (8)

شیوا
22 مرداد 93 13:59
نههههههههههههههههههه خیلی دیر به دیر میشه.خواهشا زودتر بیا و از خاطرات و شیرین کاریهای عزیزمان بگو.باشه.
ی غریبه
22 مرداد 93 18:00
الهی فدات شم زکریا جونم.....
مامان محمد مهدي (مرضيه)
25 مرداد 93 11:00
من هم از دست محمدمهدي تو خونه اصلا نمي تونم سراغ گوشي يا كامپيوتر برم و بيشتر تو اداره و در مواقع بيكاري مي نويسم فكر درستي كرديد ولي براي من كه تازه با شما انس گرفتم سخته
مامان محمد مهدي (مرضيه)
25 مرداد 93 15:36
سلام خانمي رمز پست هايي كه عكس محمد مهدي توشه رو قبلا براتون خصوصي گذاشته بودم، و مجدد هم ميذارم شايد به دستتون نرسيده همون طور كه قبلا گفتم بنا به دلايلي چند ماهي است كه عكسها رو تو پست هاي رمز دار مي ذارم
اعظم مامانه زهرا
25 مرداد 93 19:23
قربون شیرین زبونی هات خاله...چه تشبیه با مزه ای کردی....
میترا
27 مرداد 93 19:53
نـــــگــاهـت بـه آن بـالــآ بـاشــــــد تــــــــا “دلــــــتــ” از آدمــــــهــای ایــــن پــایــیــن نـگــــــیـرد تـــنـــهـــآ “خُـــــــــــــــدا” رو صـــــدا کُـــــن تـــــنـــــــــــها “خُـــــــــــــــــــداســـــت” که مـــیـــ مـــانــــــــــــــد
mahtab
28 مرداد 93 8:09
خداپسرتونو براتون حفظ کنه ان شا الله از اشنایی باشما خوشحالم عکسها باید باز شن! نمیدونم چراباز نشدن ...روی کلمات رنگی کلیک کردین؟
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم پس فوت کوزه گری داره باشه میرم دوباره امتحان می کنم
الهه مامان سلما
28 مرداد 93 9:12
چه پیشنهاد خوبیه، این یه روز در هفته سر زدن هاااا