زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

قهر مادر و پسری!!!

1393/4/25 16:31
نویسنده : مامان زکریا
221 بازدید
اشتراک گذاری

مثلا با من قهر کرده بود!

از اون قهرهایی که به دقیقه نمی کشد...

و خودش می آید جلو و آشی آشی باشه مامان راه می اندازد.

ولی انگار این دفعه فرق داشت...

صدایش از توی اتاق می آمد بلند بلند داشت با کسی حرف می زد:

من تو رو دوست دارم 

من تو رو دوست دارم

و همین جمله را هی تکرار می کرد...

رفتم جلوی درب اتاق ایستادم دیدم داره با عکسم جلوی آینه حرف می زنه!!!!!!!!!!!
گفتم با کی داری حرف میزنی؟

گفت: با این(اشاره کرد به عکسم)

چون همیشه برام میخنده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مثل تو عبصانی نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دلیل عصبانیت آن روز من: با دمپایی دستشویی اومده بود روی فرش !!

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
28 تیر 93 11:24
زکریا خاله چقدر شیرینی قهرت بامزه است