زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

شهر گردی...

1393/6/3 23:37
نویسنده : مامان زکریا
368 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی ماه مبارک رمضان تموم شده برنامه های گردشگری مونو از سر گرفتیم و تقریبا هر روز به جز روزهایی که زکریا کلاس داره می ریم پارک

 

نه فقط یک پارک مشخص و ثابت و نزدیک بلکه همه ی پارک هایی که تقریبا مسیرشون رو بلدم!!!!!!!!!!!!!

به چند دلیل:

1-برای زکریا تکراری نمیشه و قوه تخیل در بازی براش همیشه تر و تازست

2-مسیرها رو یاد میگیره و میدونه به کجا میگن دور از خونه

3-تقریبا همه ی خیابون های اصلی شهر رو میشناسه و مسیرها رو با راهنمایی من میگه.

4-از دیدن فضاهای مختلف پارکها لذت میبره و تفاوت اونها رو به من میگه.

5-بین پارکها انتخاب میکنه و میگه مثلا: پارک دیروز رو بریم یا نریم خوب نبود.

------------------------------------------------------------------------------------------

برنامه ی دیدن فیلم در سینما رو هم از سرگرفتیم

و چند روز پیش رفتیم فیلم فرشته ها با هم می آیند رو دیدیم

توی سینما خودش بلیط میخره

خودش میره و از فروشگاه سالن برای ما و خودش خوراکی میخره

خودش راه wc رو یادگرفته

خودش میره و ردیف صندلی رو انتخاب میکنه تازه برگشت روکرد به من و باباش و گفت: بریم بالا اینجا خوب نمی بینیم(جمله ای که من دفعه ی پیش گفته بودم خاطرش بود)

بعد از دیدن فیلم نظر میده و ما فقط گوش میدیم و برای هر فیلمی که میبینه باباش براش بستنی میخره

گاهی توی خونه یه صحنه یا سکانس از فیلم یادش میاد و تعریفش میکنه

گاهی بعد از چند روز راجع به فیلم از من سوال میکنه

روز پدر

عکس های سینما و پارک در ادامه ی مطلب

شکلک های محدثه

 

اینجا پارکه و چند متر اون طرف تر کلی تاب و سرسره و وسایل بازی هست

ولی ایجا یه اردکه سفیده که بازار همه ی اسباب بازی ها رو تعطیل کرده

این بچه ها بدون اینکه همدیگه رو بشناسن یا صاحب اردک رو بشناسن دورش جمع شدن و با تعجب به حرکات اردک خیره شدن

اینجاست که ما بزرگ ترها پی می بریم که بچه ها چقدر به تنوع و دیدن چیزهای نو نیازمندند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زکریا در سینما 

که البته پیشنهاد میکنم حتما  فیلم فرشته ها با هم می آیند رو ببینید.

داستان زندگی طلبه  ی جوانیه که تازه ازدواج کرده و خداوند بهشون سه قلو دختر عطا میکنه و پدرخانواده با چه زحمت و تلاشی و بدون ذره ای شکوه و ناراحتی سعی میکنه برای خانوادش روزی حلال کسب کنه

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان فاطمه
4 شهریور 93 16:23
عزیزدلم همیشه به گردش و پارک وسینما خوش به حالتون ما که نزدیک خونمون پارک نیست و نمی تونم خودم تنهایی دخملی رو ببرم پارک...راجع به سینما هم که دیگه نگو این دخملی ما یه دقیقه یه جا بند نمیشه... ایشالله همیشه شاد باشین دوست خوبم
مامان گلشن
4 شهریور 93 17:14
سلام زکریاجان عکس های خیلی قشنگی بود امیدوارم همیشه شاد و خوش حال باشی
مامان مهدی کوچولو
6 شهریور 93 15:01
ممنون که به ما سر زدید خدا گل پسرتو حفظ کنه
الهه مامان سلما
7 شهریور 93 10:12
خیلی خوبه که گلپسری از الان داره فرهنگی بار میاد... سینما رفتن یکی از بهترین علایق من و همسری بود، الان امیدوار شدم که در آینده ی نزدیک، بازم میتونیم بریم، البته با سلما!
مامان زکریا
پاسخ
بله که می تونید به نظر من بچه ها خیلی فهمیده تر از اون چیزی هستند که ما فکر می کنیم
مامان نازنین زهرا
7 شهریور 93 13:21
سلام عزیزم چه خوبه که شما برای کوچولوتون وبلاگ درست کردید منم تو این فکرم که دست به کار بشم البته یه کم دیر شده شاید دلیلش نگرانی از گذاشتن عکس توی وب باشه! شما مطالبتو بدون رمز میزاری واستون مشکلی پیش نمیاد؟ البته ببخشید ها!
مامان زکریا
پاسخ
سلام مامان نازنین ممنون که به وب ما سرزدید من به نکات مثبت وبلاگ فکر می کنم که البته هر چیزی ممکنه گاهی خطرساز هم بشه در کل نکات مثبتش بیشتره این روزا مادرا نمی تونن دفتر خاطرات و خودکار بردارن و بنویسن و بعد یه وروجکی پیدا بشه و اونو پاره کنه یا آب روش بریزه یا... خلاصه این وبلاگه در آینده خاطره ای میشه واسه خودش
مامان زينب و خاله جون
8 شهریور 93 8:21
سلام آفرین به شما که اونقدر به جزئیات دقت دارید و آفرین به پسر با هوش شما فکر کنم ذکریای دوم تاریخ ما بشه(انشاءالله)
مامان زکریا
پاسخ
گاهی فکر می کنم آیا میشه زکریای دیگه در تاریخ ثبت کنه البته با دعای خیر همه ی دوستان
مامانی فاطمه
8 شهریور 93 8:44
ماشااله به گل پسر که اینقدر مستقل شده مامانی مگه شما کجا زندگی میکنید
مامان زکریا
پاسخ
ماساکن کرمانشاهیم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
8 شهریور 93 10:52
سلام زهرا جان هميشه به گردش و تفريح چه خوبه كه زكريا جون به فيلم علاقه داره، محمدمهدي اصلا به تلويزيون و فيلم هيچ علاقه اي نداره، اصلا يك جا بند نميشه چه صحنه جالبيه كه بچه ها محو اردك شدن
مامان امیرمحمد
8 شهریور 93 13:48
سلام بانو دنیای بچه ها خیلی زیباست،بدون اینکه همدیگر رو بشناسن چه ساده دور هم نشستن،عکس قشنگی گرفتید با دوستی با شما مطمئنم چیزهای زیادی یاد می گیرم و در تربیت دردانه ام بکار می برم،به دوستی با شما افتخار می کنم
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم من هم از دوستانی که در دنیای مجازی دارم مخصوصا شما درس های زیادی یاد می گیرم
mamane aysel
9 شهریور 93 11:07
سلام عزیزم خوبی ممنون که بهمون سرزدین خانمی ماشالله گل پسرمون مستقل شده برای خودش خدا حفظش کنه براتون
مامان سبا
9 شهریور 93 12:43
سلام.به رسم ادب خدمت رسیدم.ماشا الله چه پسری خوش سیمایی دارین بزرگ بشه دخترکش میشه ها.ان شا الله به بهترین وبالاترین مرحله از علم وتقوا دست پیداکنه.ممنون به وب دخترم سرزدین.
مامان زکریا
پاسخ
وا خجالتمون دادین خوبه اگه پسند بشه چون زمونه ی اینا دیگه باید بشینیم منتظر خواستگار
مامانی غزل جون
9 شهریور 93 23:24
آفرین به مامان و بابای با حوصله منم دوست دارم غزلی رو ببرم به پارک و جایی ولی اول اینکه از این جور جاها خیلی دوریم و باید یه ساعتی تو را ه باشیم والبته دلیل اصلیش بهانه گیری ها و تنبلی های خودمه هزار ماشالله به گل پسرت خدا حفظش کنه