زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

نظرات (4)

پریسا نجفی
11 بهمن 92 21:11
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان ضحــــــــــــــا
12 بهمن 92 8:08
سلام زهرا جون يه عالمه براتون مطلب نوشته بودم با يه تاييد گفت كد امنيتي صحيح نيست و همشون پاك شد عيبي نداره از اول مينويسم: قالب جديدتون مبارك،از اينكه وبلاگتون خيلي تغيير كرده خوشحالم هزار ماشاالله به زكريا جون خيلي بزرگ شده ،واقعآ بزرگ مرد كوچكه من هم نمره ي 20 رو بهش دادم خدا بابا بزرگ رو براتون نگه داره واي عروسكاشو ببين چقدر نازن،مباركت باشه زكريا جون.
خاله سمیرا @
13 بهمن 92 12:54
زکریا چه بابای مهربانی هستی خاله فدای خنده هات بشه.
مامان زکریا
پاسخ
مرسی عزیز دلم خیلی دلم برات تنگ شده ممنون که همیشه حوصله میکنی و به وب زکریا سر میزنی
علی
13 مهر 93 19:09
من نمره 10میدم چون تو عکس اول گردن بچه شکسته
مامان زکریا
پاسخ
ممنون پسرعمه جون