زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

سری2 عکس های سفر

1392/9/17 12:29
نویسنده : مامان زکریا
362 بازدید
اشتراک گذاری

باهم بریم ادامه مطلب...

این پوستر را که دیدم باز هم دلم برای دیار بی مسئولمان سوخت...

تبریز درسته که شهر زیبا و تاریخیه ولی مگه کرمانشاه زیبا و تاریخی نیست؟

خدا جون مگه مدیران و مسئولان شهر ما حقوق نمی گیرن که خلاقیت و ابتکار به خرج نمیدن؟!!!

محو تماشا شدنت خودش یه موزه عکسه...

اشیا فوق العاده زیبا با قطعات دور ریختنی...

البته زکریا ازشون ترسید!

در کنار همه این موزه های زیبا من دلم ضعف رفت برای این طالبی گوشه ی باغچه...

اینجا مقبره الشعراست . آرامگاه 450 تن از فرهیختگان و شاعران و ادیبان و مورخان و نویسندگان نامی و البته : استاد فهم و ادب: «شهریار»

این خیابان زیبا یکی از خیابان های شهر فومن . شهری که افتخار اینو داره که زادگاه عالم جلیلقدری مثل حضرت آیت الله بهجت رحمه الله علیه...

این هم عظمت بی کرانه دریا...

یادش بخیر با خاله نانا و آقای دکتر و باباجون

کلی بهمون خوش گذشت...

این موجود ترسناک رو تونستی پیدا کنی؟

منکه خیلی ترسیدم! و البته زکریا

-------------------

عکس ها خیلی خیلی زیادن و من همینا رو گذاشتم

جاتون خالی شهر ماسوله رو اولین بار بود که می دیدیم

ابهت و عظمتش بی نظیر بود...

یاد زنان بافنده اش بخیر...

فقط من یه کم نگران بودم که زکریا از اون بالا نیفته چون کوچه هاش هیچ حصاری نداره

---------------- تقدیم به خاله ناهید عزیز----------------------------------- انشالله سفرای بعدی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زارعی
24 دی 92 9:36
سلام ان شاالله که حالتون خوب باشه امروز اتفاقی سر زدم به این وب جالب شما. اون یکی رو که کلاً تخته کردید دست شما درد نکنه اما راجع به این مطلبتون که خیلی دیر هم نظر دارم می گذارم بیات شده دیگه.این موضوع تورهای تبریزگردی که گفتید این کار رو ما تقریباً5 یا شش سال پیش انجام دادیم هنوز هم به اشکال مختلف و در ایام خاص مثل نوروز داره انجام می گیره هرچند کمه امام خب خواستم بگم ما هم انجام دادیم ما همه ساله بغیر از تورهای شهرستان گردی تورهای استانگردی رو هم داریم تو روخدا ما رو دیگه دعوا نکنید اگه می بینید کمه تقصیر ما نیست پدر بی پولی بسوزه.راستی خیلی وقته نظرات ارزشمند شما رو دیگه ازش محروم شدیم
مامان زکریا
پاسخ
ممنون از بذل توجه و عنایت شما بزرگوار خدا رو شکر که شما به عنوان یکی از دست اندرکاران این فرهنگ سازی این پست را خواندید واقعا خوشحالم نمیگم در شهر ما کاری صورت نمیگیره ولی کمه در حد وسعت و عظمت شهر و استان نیست