زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

زکریا در کابین خلبان

1393/9/26 10:48
نویسنده : مامان زکریا
1,506 بازدید
اشتراک گذاری

ایستاده بود وسط راهروی هواپیما!

مهماندار خانوم اومد جلو و گفت: خانوم لطفا بچه تونو بزارید روی صندلیش.

زکریا آروم و با کمی کم رویی گفت: من نمیشینم!

مهماندار کنارش زانو زد و نشست و پرسید: چرا کوچولو؟

گفت: می خوام خلبان رو ببینم!

مهماندار لبخندی زد و گفت برو بشین تا برم از خلبان اجازه بگیرم باشه! و رفت.

...

ولی زکریا همچنان منتظر ایستاده بود.

مهماندار آقا اومد جلو و گفت: چرا نمی شینی پسر کوچولو؟

گفتم: منتظره خلبان رو ببینه!!!!!!!! هر کاری میکنم راضی نمیشه بشینه.

مهماندار که گویی مهربون تر بود گفت: بیا بریم پیش خلبان  و زکریا رو بغل کرد و برد داخل کابین.

بعد از حدود ده دقیقه برگشت.

چشمهاش از خوشحالی چنان برقی میزد که دیدن داشت.

تا مدتی سکوت کرده بود و هرچی ازش می پرسیدم چطور بود؟ چی دیدی؟ خلبان رو دیدی؟

هیچ جوابی نمی داد و بعد از کمی که گذشت گفت:

مامانی من دوست دارم بزرگ شدم خببان بشم.

بعد از چند روز که گذشت یه روز آبکش میون کابینت رو برداشت و برد توی اتاقش.

بعد هم دیدم با خمیر بازیهاش روی اونو دایره دایره چسبونده.

از زکریا پرسیدم چی درست کردی مامانی؟

گفت: کابین هباپیما (هواپیما)

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گهواره
28 آذر 93 2:43
چه پشتکاری!! کاشکی منم بچه بودم یه بار اینجوری پافشاری میکردم تا حداقل لوکوموتیورانو میدیدم! و چه مهماندار مهربونی!دستشون درد نکنه!که انقدر احترام میذارن به بچه ها!
صفورا
1 دی 93 15:25
سلام مطمئن باشین این خاطره یه نقطه عطفی خواهد بود برای زندگی کاری وعاطفی زکریا عزیز ببینین من کی گفتم
مامان زکریا
پاسخ
سلام صفورا جون ممنون از آینده نگری خوبت. ان شالله همین طور هم باشه زکریا برای هر کاری که دوست داره انجام بده خیلی آروم و بی صدا و بدون گریه و زاری و سروصدا اصرار میکنه و همیشه مارو متقاعد میکنه
مامان گلشن
2 دی 93 13:26
این مهمان دار مهربون باعث شده بهترین خاطره در ذهن گل پسری باقی بمونه
مامان زکریا
پاسخ
آره واقعا . موقع پیاده شدن حسابی ازشون تشکر کردم چون این چندمین باری بود که زکریا دلش می خواست خلبان رو ببینه و جور نمیشد.
نسيم
3 دی 93 13:59
چه خوب که پسر گلمون هم خلبان رو دیده و هم باهاش عکس یادگاری گرفته این موقعیت برای پسرها خیلی لذت بخشه