زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

ساعت ها سرگرم بازی...

1393/4/18 9:01
نویسنده : مامان زکریا
281 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها در بازی هایت :یک روز تصمیم میگری پلیس شوی و روز دیگه خلبان و یه روز دیگه هم میای و میگی مامان دهنتو باز کن! ببینم دانانونات خباب نیستن؟ آخه من دکترم!

یک روز تعمیرکار ماشین میشی و روز بعد بستنی فروش...

 

و من منتظر بزرگ شدنت تا ببینم آینده ای را که امروز برایم بازی اش را در می آوری...

مامانی ساکت باش .

چرا زکریا جون؟ آخه اینجا ماشینام لالا کردن.

مامانی منو پیدا کن! آفنین فهمیدی کجام!!!!!!!!!!!!!!!

اصولا با مداد رنگی هایش دیوار می سازد ، خانه می سازد، تفنگ بازی می کند، آنها را تعمیر میکند ولی به نظرش لزومی ندارد با آنها نقاشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بکشد...

مامانی اگه دهتل (دختر) خوبی باشی میشم بابای تو بلات بتتی (بستنی) میخلم.

گفتم: زکریا جون چطوری دختر خوبی باشم؟

گفت: نگو اباب بازیاتو ببل اتاگ خودت!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (4)

نظرات (5)

میترا
18 تیر 93 14:03
چرا همیشه بدنبال این هستیم که بدانیم چرا گل خار دارد؟ بیایید گاهی بدنبال آن باشیم که بدانیم چرا خار گل دارد؟
حامده(مامان امیر محمد)
19 تیر 93 18:14
سلام. خاله جون خوبی برای من هم بستنی میخری من هم دختر خوبی میشم. فدات گل پسر که بازی میکنی
نسيم
21 تیر 93 8:05
ماشالله به این گل پسر
مامان ایمان جون
22 تیر 93 12:28
چقدر این پست باحال بود و چقدر من از این غلط غلوط حرف زدن بچه ها خوشم میاد عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززمی
مامان جون
24 تیر 93 0:16
سلاممممممممممم مرسی به ما سرزدید واقعا ممنونم خیلی پسر نازی دارید خدا حفظش کنه هزاران الله اکبر با اجازه ما شمارو لینک میکنیم با افتخار