زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

تجربه ای نو... -2-

1393/10/7 19:39
نویسنده : مامان زکریا
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

یه آهنربای کوچیک دستش گرفته و راه افتاده توی خونه...

میگه مامانی می دونستی هاهن ربام به دیوار نمی چفه (نمی چسبه)

به میز نمی چفه

به آینه نمی چفه

به در نمی چفه

به اباس بازی (اسباب بازی) نمی چفه

به پام نمی چفه

فبط (فقط) به هاهن در اتاگم (آهن در اتاقم) می چفه

چرا مامانی؟

من دوست دارم هه چیزی درست کنم به همه چی بچفه (بچسبه)

پسندها (8)

نظرات (20)

گهواره
8 دی 93 1:40
واین است شروع یک خلاقیت!!!
مامان امیررضا
8 دی 93 21:39
الهی من فدای حرف زدن گل پسری بشم...لبخند به لبانام آورد خوبه دیگه آروم آروم پسری داره استعدادهاش شکوفا میکنه
مامان ضحــــا
9 دی 93 7:52
رها
9 دی 93 12:52
سلامچقدر دلم براتون تنگ شده بود چه فکر جالبی اون هم از یک کودک سه سال و پنج ماهه،مشخصه که از خلاقیت بالایی برخوردارهست
رها
9 دی 93 12:53
حتما براش اسپند دودکن،ماشاا...
مامانی
10 دی 93 12:00
سلام قالب نو مبارک ایده جالبیه، ممنون که ما رو هم شریک میکنی راستی کم پیدایی!!!
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم زمان پای اینترنت نشستن و کم کردم
مامان کوثر
10 دی 93 14:19
کار خوبی کردم عزیزم، من خونه اصلا پای سیستم نمیشینم، حتی تا بتونم تلویزیون هم نمی بینم و فقط تایم های استراحت کاریم کمی وب گردی میکنم، که سعی میکنم اونو هم کمترش کنم
مامان نازنین زهرا
10 دی 93 18:29
پسرتون قابل تحسینه...،من از همین تریبون اعلام میکنم زکریای عزیز چیزایی که انیشتین ونیوتن کشف نکردن دنبالش باش من بهت امیدوارم...پس روی ما را سفید کن گل پسر
مامان زکریا
پاسخ
وای عزیزم من پایه ثابت تریبونتم
مامان مونا
12 دی 93 6:10
سلام.باز اومدم. چه عکسای قشنگی.و چه بازی جالبی...آپ شدیم
نسيم
12 دی 93 9:15
سلام . خودم هم همین حدسو زدم . مهم نیست ادم بیکار زیاد پیدا میشه . مهم اینه که یه پسر باهوش و مامان خوبش دوست من و پسرم هستن. شاد باشی
مامان گلشن
14 دی 93 10:26
زکریا جون قلب تو به قلب من می چفه
❈ Kosar❈
14 دی 93 13:52
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامانی
17 دی 93 14:17
ای جانم از الان تو فکر اختراعه
مامان مونا
20 دی 93 11:51
سلام. چه پسر دانشمندی....آفرین به این همه خلاقیت....موفق باشی پسرگلم. ممنون از حضورت در وبلاگم.
♥ایدا♥
26 دی 93 12:05
افرین به این پسر کچلوی ناز خدا حفظش کنه به ماهم سر بزنید و از دلنوشته هام دیدن کنید اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده
الهه مامان سلما
29 دی 93 9:12
الان یه ماچ خوشمزه می چفه!!!
گلناز
30 دی 93 14:24
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ این قلب واسه ی شما خاله ی مهربووووووونم و پسر خاله ی گلم
نسيم
1 بهمن 93 8:36
سلام .مطالبو که رمز دار می ذاری .دیگه به ما هم سر نمی زنی.دلمون براتون تنگ شده
مامان زکریا
پاسخ
سلام نسیم جون مگه رمز رو بهت ندادم عزیزم؟ ببخش به خاطر رمز گاهی آدم مجبور میشه کاری رو که دوست نداره انجام بده!
مامان یاسی
5 بهمن 93 8:18
سلام عزیزم .من یه نی نی کوچولو توی راه دارم. و قصد دارم یه وبلاگ براش درست کنم. تازه اول اول راهم. می تونم ازتون کمک بگیرم؟ اگه دوست داشتین ممنون می شم رمزتون رو برام بفرستین.
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم ان شالله به سلامتی شما وبلاگ تو راه اندازی کن ماهم میآیم بهتون سرمیزنیم
معصومه مامان زینب و معین مهدی
19 بهمن 93 10:40
سلام خداقوت خوشحال میشم اگر اشکال نداشته باشه مطالب رمزدار جدیدت رو بخونم مامان پرانرژی
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم فرستادم واستون