زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

خلقت زیبای تو را شکرررررررر....

1392/3/13 9:40
نویسنده : مامان زکریا
249 بازدید
اشتراک گذاری

-          قربون اون خدایی برم که پاهای سالمی بهت داد تا بدوی ی ی ی ی

تند و تند

مخصوصا هر وقت میخوام لباس بپوشم به تنت  موقع بیرون رفتن از خونه

چند دور دور پذیرایی میدوی و بلند بلند بهم می خندی که مثلا من نمی تونم بگیرمت...

و من که مست مست از صدای خنده هات و پاهاتم...

-          خالقت رو شکر به عدد ما احاط بی علمک... ای زیبایی آفرین من

هر وقت که دفتر و کتابم رو باز میکنم تا مثلا درس بخونم میای جلو و در کتاب رو میبندی و میگی اِ اِ اِ دومبا دومبا

یعنی درس نخون ، پاستیل بده!!!!

 -          یک شب متوجه شدم داری چهار دست و پا میری زیر میز کامپیوتر!!! گفتم: زکریا نی نی شدی؟

اومدی دستم و گرفتی و بردی نزدیکش! دیدم چند تا مورچه پیدا کردی و رفتی دنبالشون!

و دوباره یک نشانه ی دیگر از بزرگ شدند دوباره قند توی دلم آب کرد...

-          وقتی خشت های خانه سازی را می آوریم تا با هم بازی کنیم موقع چیدنشان نظر میدهی که کدام رنگ را برداریم یا کدام شکل را... و دایم نظر مرا عوض میکنی و دوست داری به نظرت اهمیت بدهم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفس
21 خرداد 92 12:54
سلام زیبا بود خدا واستون حفظش کنه...