زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

زکریا ، کوچولوی شادی آفرین خونه ی ما...

1391/12/12 12:11
نویسنده : مامان زکریا
325 بازدید
اشتراک گذاری

-         تازگی ها مالکیت وسایل خونه رو نسبت به خودش و من و بابا کاملا  شناخته و هر وسیله ای ازش میپرسیم مال کیه؟ درست جواب میده.

-         توی بازی،  اشیاء هم رنگ رو کنار هم میذاره ولی هنوز بلد نیست اسم رنگ ها رو بگه.

-         وقتی تلفن زنگ میزنه سریع میره گوشی رو برمیداره و میگه : ادووووووووووو

-         گرسته اش که میشه میاد کنار اجاق گاز و به غذا اشاره می کنه و میگه هام هام

-         خلاصه یه  دنیای تازه با کلی جذابیت برای من و باباش ساخته که هر لحظه اش پره از خاطره ست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان معصومه
29 اسفند 91 0:29
سلام زکریا خوشگله و مامانش اومدم تا پیشاپیش عیدتون رو تبریک بگم و براتون آرزوی سرسبزی و سلامتی کنم سال خوبی داشته باشین .
مامان ضحا
30 اسفند 91 7:29
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر. نوروز ۹۲ مبارک
سحر
22 فروردین 92 9:22
سلام کوچولوی دوست داشتنی خواهرزاده ی من هم توی راهه و از این روزها چشم های نازشو به روی بهار طبیعت باز می کنه و قراره اسمشو بذاریم بهار خانوم ------------------------------ شادباشی عزیزم و وب قشنگی داری لطفا زود به زود آپ کن
دخمل ناز
22 فروردین 92 9:25
سلام کربلایی زکریا جون زیارتت قبول خاله انشالله زیارت مکه بری با مامانی و بابایی دخمل ناز ما هم کربلاییه میبوسمت خاله و مشتاق دیدن عکسهای جدیدت هستم به ما هم سری بزن