زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

شکوه زندگی ما...

1391/9/27 12:04
نویسنده : مامان زکریا
264 بازدید
اشتراک گذاری
پسر نازنینم امروز که دارم این پست رو واست می نویسم کلی تغییر کردی کلمه کلمه ای حرف میزنی (بابا – ماما – جوجو – دد- من – الو- رَ=رفت – و...) بازی هات با معناتر شدن مدل خوابیدنت عوض شده تعداد دندونات زیاد شده فقط یه کم لاغرتر از قبل شدی خودت غذاتو میخوری هرچند همه جا رو ویران میکنی! به شدت از پتو بدت میاد و من شبها باهات مشکل پیدا می کنم خلاصه اینکه هر روزت با روز قبل یه تفاوتی پیدا می کنی و من مات خالقت می شم عزیز دلم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ضحا
28 آذر 91 8:10
سلام دوست عزيز چه عجب يه مطلب جديد نوشتين تا ما بتونيم نظر بديمپس كجايين؟؟؟ كم پيدا شدين!!!!!حال زكريا جون خوبه؟؟؟؟ دوست جون اگه زكريا شبها رو باز ميخوابه بهتره اتاقشو گرم نگه داري.من هم با ضحا همين مشكلو داشتم.خوشحال شدم كه دوباره برگشتين.
دردانه
28 آذر 91 13:39
سلام زهرا جون خوبی پسر گلت خوبه خیلی وقته ندیدمتون دلم براتون تنگ شده . انشا الله همیشه زندگی شد وارامی داشته باشی
شیوا
29 آذر 91 15:09
سلام انشاله همیشه سلامت و تندرست باشید واسه همدیگه خوشا بحال من که زکریا جون تلفنی باهام حرف میزنه.ماشاله خیلی نازه خدا نگهدارش باشه.
رجبی
29 آذر 91 20:50
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir