زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

آلودگی هوای کرمانشاه!!!!

1392/4/5 12:22
نویسنده : مامان زکریا
384 بازدید
اشتراک گذاری

یه وقت فکر نکنید من مامان شلخته ای هستم ها!!!!!!!!!!

این میز کمتر از 24 ساعته که دستمال کشیده شده ولی این حال و روزشه!

حالا ببینید این کوچولوی زیبای من و بقیه ی بچه های دوست داشتنی این استان توی چه هوای آلوده ای از گرد و غبار نفس میکشن!

البته این عکس رو به خاطر نقاشی های درهم ولی بامعنای زکریا گرفتم که چندتاخط درهم کشید و گفت : آدا آدا هو    هو   (یعنی : یک چیز ترسناک کشیدم)

و اون بالایی هم شکلکی که خودم هنرنمایی کردم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سمیرا
5 تیر 92 12:18
معلومه خاله نقاشی تو از مادرت به ارث بردی آفرین به دو تاتون
مامان ضحــــــــــــــا
7 تیر 92 10:11
واااااااااااااااااااااااااااي يعني هوا اينقدر آلوده ست
ماماني مواظب گل پسرمون باش
يه سوال:چرا اسم وبلاگمون بين اسامي دوستان نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا چرا؟؟؟؟؟؟


----------------------
سلام عزیزم
آره واقعا گرد و غبار امانمون رو برده
درسته که پنجره های ما دوجداره نیست ولی واقعا گردوخاک فوق العاده زیاده
----------------------
بابت آدرس وبتون هم که قبلا گفتم یا اصلا باز نمیشه یا فقط تیتر بالای وبتون رو میتونم ببینم حالا دیگه نمیدونم مشکل از ورژن سیستم منه یا از اینترنت یا از پرتقال فروش سرکوچه ولی به هر حال به روی چشم ، اضافه اش میکنم
مرغک جامانده از پرواز
9 تیر 92 9:04
سلام جیگر خاله خوبی دلم برات تنگیده سلام زهرا تو خوبی کلی با اون خوخوخو خندیدم خدا حفظش کنه وقت کردی سری به ما بزن
اینجا نزدیک است
10 تیر 92 11:03
زهرا سادات با یک موج وبلاگی به روزم انتشارش بده
ماما
11 تیر 92 13:43
بجاش بساط نقاشی بزای بچه ها جور شد