زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

جشن میلاد بهانه ی خلقت ...

1393/2/2 9:28
نویسنده : مامان زکریا
219 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بیشتر ما خانم ها به خود می بالیم...

چون بهانه ی مان برای بودن چه باعظمت معنا می شود

زیر سایه ی پربرکت بانو فاطمه ی زهرا سلام الله علیها...

--------------------------------------

قلب

امسال من و زکریا به یه جشن زیبا و شاد و به یادماندنی به مناسبت همین ایام مبارک دعوت شدیم...

چونکه دیگه جا نبود آقا زکریا و دوست گلش آقا محمدحسین کنار هم روی یک صندلی نشستند.

دو لپی  که چه عرض کنم شششششش لپی داره شکلات می خوره!!!!!!!

زکریا روی سن پیدا کنید!!!!!!!!!!!

بچه ام رفته بادکنک بیاره خوببببببببببببببببببببب!

در کنار بازیگران محبوب و دوست داشتنی شهرمون !

عکس یادگاری با بازیگران محبوب کرمانشاهی برنامه کرمانشاه20

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمیرا@
2 اردیبهشت 93 12:57
وای خدای من تیپش رو!!!! دارم برا یه بوسه اش خفه میشم مامانش به جام بوسش کن
مامان زکریا
پاسخ
همین الان اطاعت شد
بابامهدی
3 اردیبهشت 93 12:33
سلام مرد کوچکم این دومین باریه که فرصتی پیدا کردم تا به وبلاگت سر بزنم عزیز دل بابا هر روز سر کار وقتی دلم برات تنگ میشه به عکس پس زمینه گوشیم نگاه میکنم و دلم بیشتر برات تنگ میشه کودک حق هر زوج عاشقیست...
مامان زکریا
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااای بابا ذوق مرگ شدیم
علی
6 مهر 93 19:30
پسر به این خوش تیپی کی دیده من که ندیدم