زکریازکریا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک:زکریا

بازی : بشنو و بگرد

1393/9/26 11:02
نویسنده : مامان زکریا
564 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بازی های مورد علاقه ی زکریا این روزها بازی بشنو و بگرده!

نمی دونم این بازی اسمش همینه یا نه ولی ما براش این اسمو گذاشتیم.

بازی اینجوریه که یه چیزی مثل یه اسباب بازی یا هرچیزی رو جایی مخفی می کنیم جای اونو زکریا نمی دونه.

بعد با زدن روی طبل زکریا رو راهنمایی می کنم که به چه مسیری بره تا برسه به اون وسیله که مخفیش کردم. 

اگه بلند به طبل بکوبم یعنی نزدیک شده و اگه یواش بکوبم یعنی داره مسیر رو اشتباه میره و باید یه مسیر دیگه رو برای رسیدن به شی مخفی شده انتخاب کنه.

این بازی به ظاهر ساده مدت ها ما رو سرگرم می کنه و زکریا با هیجان و اشتیاق این بازی رو انجام میده.

ما یه جعبه دستمال کاغذی رو مخفی می کردیم.

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
26 آذر 93 12:34
سلام زهرا جون یاد بچگی هام افتادم، یادم رفته بود که میشه این بازی رو هم با محمدمهدی بکنم ممنون که یادم انداختی اگر ممکنه رمز رو برام بذار گلی
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم فرستادم رمز رو
گهواره
27 آذر 93 2:41
منم این بازی رو خیلی دوست دارم!!! یادم باشه وقتی سن زینبم رسید باهم انجامش بدیم!البته اگه توی این آپارتمانای کوچیک بشه صدایی تولید کرد!!!
مامان گلشن
30 آذر 93 9:57
مثل همیشه خلاق
نسيم مامان آبتین
1 دی 93 14:34
سلام . دیگه به ما سر نمی زنی هیچ ، مطالبم رمز دار شدن که ....
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم سرماخوردگی حسابی دست و پامو بسته رمز رو واست فرستادم
نوشین
2 دی 93 8:21
ممنونم مامان زکریا خدا پسره گلتو برات نگهداره و همیشه زیر سایه مادر و پدر بزرگ شه
مامان امیررضا
2 دی 93 16:02
سلام اره وقتی من خودم کوچیک بودم این بازی رو تو خونه بازی می کردیم....چه مامان خوبی که این همه برا پسری وقت میزاره
مامان زکریا
پاسخ
سلام عزیزم باور کن این بازی ها اینقدر برام خاطره انگیزه که شوقم از زکریا بیشتره!
مامان امیررضا
2 دی 93 16:02
عزیزم رمز دو تا پستت رو بهم میدی....منتظرم
مامانی
4 دی 93 14:00
سلام عزیزم میشه منم رمز داشته باشم لطفا
مامان زکریا
پاسخ
سلام بله البته براتون فرستادم